Mari Bercerita Tentang Hidup 2- Bila Ko Rasa Ko bodoh

Posted: 24 Ogos 2014 in KEMBARA SI LUMPUR

moving-onSungguh, Semakin lama aku terasa semakin  tidak pandai (baca : Bodoh) akhir -akhir ini…untuk dua tahun ini, ketaksuban dan kegilaan aku terhadap kerja aku, buat aku tak peduli sangat pasal benda lain..hidup aku hanya pasal kerja..kerja.. dan kerja….aku rasa aku bukanlah workholic sangat, tapi semenjak dua menjak ni, baru aku sangat terasa yang aku cuma peduli tentang kerja jer sepanjang dua tahun ni.  aku tak spend masa untuk baca buku yang aku minat, untuk kaji n research benda benda yang aku rasa nak tahu… travel? ada lah sikit2 aku pegi, tapi itu pun atas urusan kerja… “love story” ??? memang taklah… explore news things? hangat2 tahi ayam jer.. bila sibuk dengan kerja aku lupa nak buat tu semua… Bosan??? selama aku kat sini , aku rasa aku tak pernah bosan dengan kerje aku.. kerja yang mmg aku rasa interesting nak buat…cuma rasanya tuhan  dah bagi aku petanda.. bahawa dunia ini masih terlalu luas untuk diteroka, kembara hidup baru bermula… get a life and move on!….

Tinggalkan Jawapan

